Robbert Reijn

Hallo Maartje en Ton van den Berg! We wilden jullie nog bedanken voor het regelen van onze vakantie op Corfu! De problemen van vorig jaar op Sicilië met de boot zijn weer vergeten. Deze boot (Cyclades 50.5) was ideaal voor ons met de 6 hutten! We hebben heerlijk gezeild rond Corfu. Prachtig weer. Nergens hoefden we havengeld te betalen! Lastig is wel dat er niks meer aan boord is (boter, zout, kruiden, koffie,thee enz.enz.) als we de boot in ontvangst nemen. Helaas moesten 2 man i.v.m. wonden, opgelopen tijdens het zeilen, in een ziekenhuis behandeld worden, maar alles is weer o.k. Al met al was het een fijne vakantie! Volgend jaar misschien naar Malta???Groet van alle opvarenden.
Hein
Wel even wat anders dan de Middellandse zee. Maar dit was echt zeilen!Misschien wel onze mooiste zeilvakantie ooit.3 weken helemaal 1 met de elementen geweest.
Lees verder
Jan & Jacqueline
Beste Maartje en Ton,Wij hebben genoten! Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. De volgende keer willen we waarschijnlijk naar Griekenland, met zoveel overnachtingen in havens als...
Lees verder
R. Ploum
Het was een perfecte keuze voor ons. De boot voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. We hebben een goede mix gehad tussen zakelijke besprekingen en als team aan boord relaxen. Gelukkig heeft het...
Lees verder

© 2026 GoFunSailing - Algemene voorwaarden - Privacy voorwaarden - Sitemap - Website door PingOnline