Jan & Jacqueline

Beste Maartje en Ton,Wij hebben genoten! Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. De volgende keer willen we waarschijnlijk naar Griekenland, met zoveel overnachtingen in havens als mogelijk.Ja, we gaan zeker weer, maar niet meteen volgend jaar. Als we weer gaan nemen we zeker met jullie contact op. Jullie voorbereiding, het boek met de ankerplaatsen, de briefings, alles was geweldig voor elkaar. We hebben heerlijk relaxt gevaren. Top!Bedankt en tot de volgende keer,Pieter, NicoleMarwin & Linda
Monique
Inmiddels ben ik weer terug van een geweldige week zeilen, heb het echt super gehad! Bedankt voor de moeite die jullie hebben gedaan. De batterij is weer helemaal opgeladen!
Lees verder
Sylivia
Het is zo geweldig Wat een service We zijn nu in La Manza Corsica . De kapitein zo professioneel. De kok 5 sterren . Hostess super lief
Lees verder
Hugo van Herendael
Beste Maartje, de trip was weer geweldig. We hadden wel wat pech met de wind omdat we ofwel tegen de wind in moesten ofwel wat weinig wind hadden. De trip was...
Lees verder

© 2026 GoFunSailing - Algemene voorwaarden - Privacy voorwaarden - Sitemap - Website door PingOnline