- Weer: zeer mooi maar ook weinig wind. Valt niets aan te doen en was misschien beter zo, gezien de te overtuigen crew. Een week harde wind zou pas problemen bezorgd hebben, dus OK. We hebben toch...
Wel even wat anders dan de Middellandse zee. Maar dit was echt zeilen!Misschien wel onze mooiste zeilvakantie ooit.3 weken helemaal 1 met de elementen geweest.
Al vaker een zeilboot via gofunsailing gehuurd, maar vanwege gezinsuitbreiding en Corona toch al weer 10 jaar geleden voor het laatst. Nu dus - inclusief de gezinsuitbreiding die inmiddels allemaal...