R. Ploum


Het was een perfecte keuze voor ons. De boot voldeed ruimschoots aan de verwachtingen. We hebben een goede mix gehad tussen zakelijke besprekingen en als team aan boord relaxen. Gelukkig heeft het weer ook nog meegewerkt en hebben we zelfs nog heerlijk kunnen zwemmen en suppen. De bemanning was aangenaam, rustig en waar nodig behulpzaam.
Al met al een uitstekende week op jullie prachtige schip.
Robbert Reijn
Hallo Maartje en Ton van den Berg! We wilden jullie nog bedanken voor het regelen van onze vakantie op Corfu! De problemen van vorig jaar op Sicilië met de boot zijn weer vergeten. Deze boot...
Lees verder
Monique
Inmiddels ben ik weer terug van een geweldige week zeilen, heb het echt super gehad! Bedankt voor de moeite die jullie hebben gedaan. De batterij is weer helemaal opgeladen!
Lees verder
Jan & Jacqueline
Beste Maartje en Ton,Wij hebben genoten! Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. De volgende keer willen we waarschijnlijk naar Griekenland, met zoveel overnachtingen in havens als...
Lees verder

© 2026 GoFunSailing - Algemene voorwaarden - Privacy voorwaarden - Sitemap - Website door PingOnline