Vanuit een zonnig NL willen wij jullie nogmaals bedanken voor de goede zorg en het mee ontdekken van dit mooie vaargebied. Blijf graag aangesloten bij de recente ontwikkelingen en heel veel happy mokai lounge plezier.
Wel even wat anders dan de Middellandse zee. Maar dit was echt zeilen!Misschien wel onze mooiste zeilvakantie ooit.3 weken helemaal 1 met de elementen geweest.
We hebben een fantastische zeilvakantie gehad. Petje af voor de bemanning. We hebben lekker mee kunnen zeilen en werden elke keer op een lekkere lunch op de boot getracteerd. We hadden een leuke...
Hallo, de vakantie in Griekenland was in een woord geweldig!De boot zag er keurig uit, de eigenaar was zeer vriendelijk en hij heeft ons na het zeilen nog erg geholpen met tips en aanbiedingen voor...