Familie Petersen

We hebben echt een fantastische reis gehad! De boot was prachtig, de crew geweldig leuk, zeer gastvrij, het eten zalig en het weer geweldig! Het waren unieke dagen met de hele familie samen.

Kortom: we hebben genoten! Nogmaals dank voor geweldige organisatie en top reis! We zullen het aan iedereen doorgeven dat het zo goed verzorgd is bij jullie. Groet, Marjan.
John & Natascha
Bedankt voor de mooie vakantie die we met jullie hebben gehad, was echt super !!! We hebben veel gezien, geleerd en prachtig weer gehad, we komen zeker weer terug hoor. Inmiddels is hier alles weer...
Lees verder
Jan & Jacqueline
Beste Maartje en Ton,Wij hebben genoten! Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. De volgende keer willen we waarschijnlijk naar Griekenland, met zoveel overnachtingen in havens als...
Lees verder
Oele
Hoi Maartje, het is hier heerlijk!!!Iedereen is heerlijk aan het genieten! Echt super!   
Lees verder

© 2026 GoFunSailing - Algemene voorwaarden - Privacy voorwaarden - Sitemap - Website door PingOnline